Az Adatvezérelt napon jártak a METU hallgatói
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Adatvezérelt napot szervezett január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából. A szakmai rendezvényen több marketing mesterszakos hallgatóink is részt vett, Dr. Lukács Ritával, a METU főiskolai docensével együtt.
Az előadók elsősorban arra hívták fel a figyelmet, hogy bár nő a cégek által gyűjtött adat mennyisége, nem mindegy, hogy milyen minőségű adatokkal rendelkezünk és hogyan tudjuk azokat a marketingkampányok támogatására felhasználni. A jelen és a közeljövő egyik legizgalmasabb trendje a mesterséges intelligencia, ami például a pénzügyi tervezésben és a marketingtartalmak tervezésében is egyre jelentősebb szerephez fog jutni.
Kutatási adatok szerint a felhasználók egyre tudatosabban bánnak saját adataikkal, a cégektől pedig azt várják, hogy adataikért cserébe személyre szabott ajánlatokhoz és szolgáltatásokhoz jussanak.
Hírek
Íme, az első METUSCOPE Filmszemle szakmai- és közönségdíjasai!
Három kategóriában kerültek átadásra az első METUSCOPE Filmszemle szakmai- és kö …
Kárpát-medencei Rektori Konferencia a Budapesti Metropolitan Egyetemen
Cél a kárpát-medencei értékek globális …
Animáció mesterszakos hallgatóink készítettek animációs rövidfilmeket a Pagony kiadónak
A Budapesti Metropolitan Egyetem elsőéves Animáció mestersz …
METU-s siker a 31. Stuttgarti Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon
METU-s siker a 31. Stuttgarti Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon …
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan …
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …